2015. november 8., vasárnap

Brahma, Visnu, Siva

Forrás:

https://elysium666.wordpress.com/2015/11/07/brahma-visnu-siva-javitva/


Amíg az Istenek valódiak, személyeik részeit képzik az alkímiai kultúra szimbolizmusának, amely a Lélek tökéletesedéséhez szükséges formulát mutatja be. Így az Istenek jelképekké, történeteik allegóriákká váltak.

Egyes szabadkőműves források azt állítják, hogy körülbelül 10 ezer éve jött létre a szimbolikus kultúra, az Aranykor hanyatlása után. Hogy megőrizzék az aranykori tudást, egy egész kultúrát építettek rá.
Ezért a kígyó imádat a legősibb vallás a Földön. Sátán alapította a Kígyó Testvériséget, hogy a Tökéletesedéshez vezető utat megtanítsa az emberiségnek.

A mai “vallások” ennek a sablonnak az eltorzított változatai. Az ellenség trójai falóként használta őket, hogy megfertőzze és elpusztítsa az emberi társadalmakat és uralmuk alá hajtsa őket a tudatos és tudatalatti memória befolyásolásával.
A valódi jelentések hazugságokra cserélése egy célt szolgál: szellemileg leláncolt és spirituálisan gyenge egyének teremtését.

A Szentháromság koncepciója alkímiai eredetű, a lélek három aspektusa, a lélek Tökéletesedésének három főstádiuma.

“Én vagyok az ősi vízözön kiáradása,
Ki kiemelkedett a Vízből
Tőlem erednek a Kígyó tulajdonságai sok-sok tekervényeivel.”
-Piramis felirat

Brahma, Visnu és Siva három világát a Kígyó, Ananta Sésa teremti meg.
Az iratokban kijelentették, hogy az összes Avatára Ananta Sésa megnyilvánulása. Ennek a kígyónak a másik neve Narayana [ami Brahma titulusa is egyben] Anantát egy 7 fejű kígyóként ábrázolták, ahogy a kozmikus óceánon pihen. Ezeket az ábrázolásokat a mai napig imádják India szerte. Enkit is ábrázolták jelképesen 7 fejű kígyóként. Sumériában Ea-t őskígyóként ábrázolták, ahogy kiemelkedik a kozmikus óceánból, az Apszúból.

Ananta 7 feje az Életerővel telített 7 Csakra.

A görög orpheuszi őstojásra 7-szer tekeredik fel a Kígyó, ebből a tojásból születik Phánész,
a primordiális teremtő:
“A tojás jelképezi azt az Orfikus hitet, hogy az Univerzum egy ezüst tojásban jött létre.
Egy ősi himnuszban a tojásból kitörő első sugár Phánész-Dionüszosz volt, a fény megtestesülése.”

A görög mitológiában, pontosabban az Orfikus világban Phánész egy arany szárnyú ősi entitás, aki a fénylő kozmikus tojásból kelt ki, amely az Univerzum forrása volt. Őt Protogonosznak (elsőszülött) és
Érosznak (szerelemnek) nevezték, Ő az Istenek és emberek teremtője . Phánész azt jelenti, hogy  kinyilvánító, kinyilatkoztató, a görög “fény” és “felragyog” kifejezésekkel kapcsolatos.

Vannak iratok, amelyek Brahma születését ugyanígy írják le, kozmikus tojásból.

“A Brahman Vízben jött létre. Ebben a Vízben hagyott egy magot, melyből később egy arany tojás lett. Az arany tojásból született  a Teremtőisten Brahma, mint Hiranyagarbha. A hátrahagyott arany tojás kiterjedéséből lett a Brahm-anda, vagy Univerzum. Mint vízben születettet, Brahmát Kandzsának is nevezik (vízben született). Brahma a legfelsőbb létező Brahman, és a női erő, Prakrti gyermeke.”

A Hiranyagarbha arany tojást, vagy méhet jelent.

Brahma egy ikerparrá válik szét: Narává és Narivá, nappallá és éjjellé, stb.

A Brahman az éteri elemre utal, amelyből az Orfikus tojás létrejött.
Egyes ábrázolásokon Phánész négy fejjel szerepel, melyek a teremtés 4 Elemét képviselik. Az ötödik maga az Éter, a 4 Elem forrása. Emiatt ábrázolják Brahmát is 4 fejjel.

“Phánészt, a megnyilvánult Istent jelképezi ez a kígyó szimbólum, mint Protogonosz, egy ember, sas vagy sólyom, bika vagy oroszlánfejű lény, oldalain szárnyakkal.”

Keleten a Caduceust, amely a Lélek térképe – Brahma botjának nevezték. A Brahma név tartalmazza a Ra-t és Ma-t is, lélek két aspektusa egyesülve. Ebből lopták a biblikus teremtéstörténetet, a lélek szimbolikus megteremtését a Pogány iratokban. Bizonyos részeket szinte szóról szóra lemásoltak…

Brahma az alkímia Fehér stádiuma, a tökéletesedett lélek. Visnu a Fekete és Siva a Vörös.
Az indonéziai  (az egyetlen hely a világon, ahol fennmaradt a Brahma imádat) képeken egy 4 fejű, örökké fiatal lényként szerepel. A szimbólum amin áll ugyanaz, mint a Siva Linga alapja. Egy kör négyzet alapon: A nő és férfi egyesülése, tökéletes Lélek. A kígyó Istennek, Aszklépiosznak szentelt templomok azonos okokból azonos szerkezetre épülnek.

Itt jön képbe a 4 Kumára. A lélek 4 fő Fényenergiájának felel meg a Védikus alkímiában. Ez azonos a 4 Elemmel, de sokkal mélyebb szinten. Magukba foglalják a Csakrákat, ahogyan egységekbe csoportosulnak és kihatnak egymásra. A helyes egyesülést jelképezik, az átalakulás folyamatát és azt ezt véghez vivő energiákat. Ezert népesíti velük be a Földet, a Föld a lélek metaforája. Nem tartom valósnak a “később cölibátusban ének” zagyvaságot.Valószínűleg későbbi hozzáadott jobbsodrású nonszensz.
Ez Brahma 4 feje, és ezert is jelenti a neve többek között azt, hogy “Sokaság.”
Brahma uralja a Gyökércsakrát [melyet Sátán ural – Kundalíni Kígyó] melynek 4 szirma van és a Lélek tetrapoláris mágnesével kapcsolatos, ahogy azt Bardon írja az első könyvében. Így ismét eljutunk a Kígyóerőhöz és a Lélek aspektusaihoz. A tobozmirigy a Koronacsakrával együttesen Brahma Barlangja.
Lásd Ananta ezer csuklyáját, ami a Kundalíni által aktivált Koronacsakra, az Ezerszirmú lótusz.

A 4 fej és kéz a 4 Védát is jelképezi, melyek a 4 elem tökéletesítésével kapcsolatosak.
A 4 Védában 33 Isten van, ami a gerinc 33 ezoterikus csigolyájának felel meg, vagyis a tökéletesített Kígyó/Kundalíni szerkezet. Tehát ismét a Magnum Opusznál kötünk ki.

Brahma a megtestesült Brahman, vagyis a tökéletesített lélek őstípusa. A Brahmanák írásai említik Brahman 6 kapuját, melyeknek ételt ajánlanak fel. Ez egy allegória a 6 Csakrára, így a lélek megerősítésére. Az Örökkévaló Énre vagy Lélekre ezért is használják a Brahman kifejezést, az Atman szinonimájaként. A Teremtőistenek ácsok, mint például Szúrja, vagy Ptah. A Fa, amivel dolgoznak a Lélek kvintesszenciája. A Fa megmunkálása a Lélek megmunkálása alkímiai átalakítással. Szúrja Agni és Ptah ugyanazt az Istent jelöli. Brahma hattyúja Hamsza, amin lovagol a felkeltett Kundalíni erő jelképe, a hattyú fehér színe a Fehér stádiumra utal.

A 4 Kumára nevei is az Őskígyó, Ananta Sésával és a Magnum Opust megvalósító elementális Kígyóerővel kapcsolatosak. Ananta Sésa az erő, amiből létre jön Brahma Visnu és Siva, a Három Világ, avagy a 3 fő Csatorna (Nadi).

Elterjedt az a mitológiai ábrázolás, melyen Brahma Visnu köldökéből nő ki. A védikus írások kijelentik, hogy a köldök a Halhatatlanság, vagyis a Tökéletes Lét, Agni központja.  Az Újjászületett Lelket szimbolizálja a lótusz, melyből kiemelkedik Brahma, pont úgy ahogy Hórusz. (Akinek Hari a neve valójában, egy utalás Brahma egyik fő titulusára) Így világos mit képvisel Narayana, akit mindig egy lótuszon állva ábrázolnak 4 kézzel, kék színben. A kék szín a Tökéletesített Életerőnek, avagy az alkímiai Merkúrnak felel meg. Gondolj a Napra déli időben a tiszta kék égen. A legerőteljesebb elhelyezkedés. Ez a munka Fehér stádiuma.
A kevés megmaradt indiai Brahma templom bejáratait két Narayana szobor védi.
Ő képviseli a Magnum Opuszban a Mindenséget, amikor az összes Isten (Csakra) egy Istenné válik. Narayana és Brahma egy és ugyanaz, a primordiális Kígyóerő. Brahma egy kígyó Isten.

Szanat Kumára szintén hordoz egy tüzes hegyű Tridentet.
Valójában 7 Kumára van, de 3 Név rejtett. Ez a három Brahma, Visnu és Siva Szentháromsága, ami ugyanúgy a Tökéletes Lélekhez köthető, ahogy a 4 Kumára. Szanat Kumára kijelentette, hogy az Ő neve AUM. A három hang egyenlő a Brahma, Vishnu és Siva Szentháromságával és a Trident 3 hegyével.
A 7 Kumára megfelel Anantha Sésa 7 fejének. Szanat a Szat-An anagrammája. Az An mindig az Őskígyót jelöli, melyet aranykígyóként is ábrázolnak, ahogy farkát megharapva egy tökéletes kört alkot, ami a tökéletesített Kígyóerő jelképe. Nem véletlenül jelent Örökkévalóságot az Ananta. Tehát Szanat Kumára és Brahma ugyanaz a Legfelsőbb Lélek. Mélyebb értelmeben ez  maga a Kígyó Energia, ami a tökéletesített Lelket és annak komponenseit megteremti.

Ez a Védikus korig nyúlik vissza. Indra, Szúrja és Agni Szentháromsága megegyezik a fentebb taglaltakkal, csak a nevek különbözőek. Agnit említik a legtöbbször. A neve azt jelenti: tisztító, felszabadító.
A rituálékat (a rituálé tökéletesítést jelent eredetileg) Yagayának hívják a ősi nyelven, ami a Védikus Tűzrituálé.
Sátán Agni szerepében, mint a Lelket megtisztító Szent Tűz a legkiemeltebb.
Az összes spirituális iskola a Rig Védához és Agnihoz vezethető vissza. Sokat elárul Agni kétfejű, örökké fiatal ábrázolása: a Lélek két pólusának egyesülése. Ez Egyiptomban is nyomon követhető, lásd Ptah és az ikrei, Mithrász és Dadophori stb. Mithrászt Szúrja Védikus tituluskaként tartják számon, és Ptah Agni (Rudra) egyiptomi megfelelője. Mivel Visnu is egyszerűen egy Szúrjához köthető név, ugyanannál a koncepciónál
lyukadunk ki. Nem véletlenül ábrázolják Ptahot is kék színűként.

Keleten a legmagasabb elérhető spirituális szintet Brahmanának nevezték. Ez volt a Tökéletes Lét, az Örök Fiatalság, ami Szanat Kumára szimbólumában testesül meg. Ezért nevezték a papokat Brahmanáknak[a Brahmin fordítási hiba]. Azokra utal, akik elérték a Brahman állapotot. Érdekes, hogy ezek az emberek úgynevezett “Brahma fonalat” hordtak, ahogy a Templomosok és Yezidik is. Ez Sátánnal való összeköttetésüket jelképezte, és a magas spirituális szintjüket. Általában 3 kisebb összefont zsinórból készült a Szentháromságra utalva. Az alkímia 3 színét használták.

Brahma az Idő Ura, ezért ábrázolják néha fehér szakállal, mint az örökkévalóság szimbóluma, a Magnum Opuszhoz vezethető vissza.

Tehát Brahma, Visnu és Siva ugyanaz a szimbolikus Isten [az emberi Lélek] és a
Istenné váláshoz szükséges Kígyóerő, és a folyamat különböző stádiumait testesítik meg.
Ez a hármasság Szanat Kumára [Szat-an] kinek a neve Ananta Sésa erejét jelöli, és a Teremtés, tökéletesedés hármas aspektusát. Ezt takarja tehát Brahma, Visnu és Siva, mint jelkép.

Mikor Asóka buddhizmusként ismert ellenséges programja átvette az irányítást erőszakkal, a Brahma szobrokat szándékosan összezsugorították és hátul helyezték el, mivel Ő volt a Főisten. Sokat elárulnak az ebből a korból származó ábrázolások, melyeken Brahma meghajol Buddha előtt. Ezért van csak két Brahma templom Indiában,
amíg Indonéziában rengeteg. A buddhisták emellett megmásították a í szent iratokat ebben a korban. Ezért van az, hogy a buddhizmus hivatalos hanyatlása után, amit a muzulmán inváziók idéztek elő – se tértek vissza az Indiaiak a Brahma imádathoz, csak Visnuéhoz és Siváéhoz.
Asóka programja kiválóan működött. Idővel Visnu és Siva is elfoglalta Brahma helyét. Teljes volt a zűrzavar, mivel az eredeti kultúrát évszázadokon át mérgezték. A buddhizmus eljutott Baliig Indonézián keresztül, ahogy Távol-Keleten is elterjedt. Összezavarta, egyes esetekben elfoglalta az eredeti Védikus hagyományok helyét. Az egyik legszembetűnőbb példa erre Tibet. Az eredeti vallás itt szintén Védikus alapokkal rendelkezett, amit erőszakkal betiltottak, a papokat legyilkolták és irataikat megmásították.
Ez a folyamat ment végbe egész Keleten így, vagy úgy. Persze a buddhista fennhatóság a hatalmával élve átírta a történelmet, hogy ezt eltussolja. Semmivel sem különbek, mint a keresztények, akik ugyanezt csinálták Nyugaton. Egy indiai tudós ezért mondta, hogy a hinduizmus csupán burkolt buddhizmus, és semmi köze az eredeti Védikus valláshoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése